A vadonatúj Ferrari Amalfi 640 lóerős motorral lépett a színpadra, ezzel új dimenziókat nyitva a sportautók világában.


A Roma új generációja igazán figyelemfelkeltő ráncfelvarrást kapott: elegánsabb külső, korszerűbb belső kialakítás és erősebb teljesítménnyel rendelkező motor jellemzi.

Az új dizájnnal felvértezett Amalfi lenyűgöző frontrésze és hátsó része a 20 colos könnyűfém felnikre szerelt Bridgestone Potenza Sport és Pirelli P Zero gumikon vált valóra, így maximális teljesítményt és stílust kínál az autózás szerelmeseinek.

A korszerűsített műszerfalon egy új, 10,25 colos digitális műszeregység lépett a régi 8,4 colos helyére, míg az infotainment rendszer érintőkijelzője már 15,6 colos képátlójú. Az anyósülés előtt pedig egy 8,8 colos kijelző biztosít további információkat és szórakozást.

Kiemelendő az új kormány dizájnja, amely frissítette az autó belső terét, valamint az átalakított középkonzol, amely modern és funkcionális megoldásokat kínál. Emellett a szellőztethető és fűthető masszázsülések igazi luxusként szolgálnak az utazások során. A zenei élményről pedig a 14 hangszórót felvonultató, 1200 W-os Burmester prémium hi-fi rendszer gondoskodik, amely lenyűgöző hangzással varázsolja el a vezetést.

Az Amalfi továbbfejlesztett kormányzási és fékrendszere új dimenziókat nyit meg, miközben a 3,9 literes biturbó V8-as motor megőrzi az előd erejét. A motor csúcsnyomatéka továbbra is lenyűgöző 760 Nm, de a teljesítmény most már 620 lóerőről 640 lóerőre emelkedett, így még dinamikusabb vezetési élményt kínál.

A 0-tól 100 km/h sebességre való gyorsulás időtartama 3,4 másodpercről 3,3 másodpercre csökkent, miközben a kupé végsebessége továbbra is 340 km/h maradt.

Related posts