A Dacia legújabb hibrid modellje szinte alig igényel üzemanyagot, így a környezetbarát közlekedés élményét kínálja.

A CMF-B platformra épülő jármű méretei figyelemre méltóak: hossza 4570 milliméter, amely méret a modell külső visszapillantóival együtt vagy anélkül változhat, hiszen szélessége 1812 milliméter, de ha a visszapillantókat is beleszámítjuk, akkor 2069 millimétert is elérhet. A magasság 1711 mm, míg a tengelytáv 2702 mm, ami stabilitást és komfortot biztosít a vezetés során. A gyártó emellett megadja a gázlómélységet is, ami 450 mm, így a jármű alkalmas lehet a könnyebb terepkörülményekre is. A kerekek mérete változatos: az autóhoz 17, 18 és 19 colos felnik választhatók, lehetővé téve a személyre szabott megjelenést és teljesítményt.
Leszámítva az ajtókárpitok és a középkonzol túlnyomórészt spártai műanyagjait, a Bigster belseje teljesen vállalható. Mind megjelenés, mind kivitel tekintetében. Digitális, változtatható grafikájú és tartalmú a műszerfal, ami felszereltségtől függően 7 és 10 colos is lehet. A fedélzeti rendszer képernyője 10,1 colos, a képminőség jó, és a rendszer sebességére, kezelhetőségére, menürendszerének logikájára sem lehet panasz.
A magasra épített, jól látható képernyő alatt szellőzők, majd egy kapcsolósor következik, amikkel a tesztautóban lévő kétzónás, automata klímát lehet vezérelni. Vicces, hogy egy Dacia megengedheti magának azt a luxust, hogy ezt gombokkal, menet közben is biztonsággal lehessen állítani, míg mások az érintőképernyőre száműzik ezt a funkciót.
A telefont könnyedén töltheted elöl található két USB-C aljzaton keresztül, vagy akár az indukciós töltőfelület segítségével is. Emellett egy 12 voltos csatlakozó is rendelkezésre áll. A telefonintegráció folyamata gyors és zökkenőmentes, hiszen a rendszer vezeték nélküli kapcsolatra is képes a mobiloddal. Kisebb tárgyakat praktikusan elhelyezhetsz a középkonzol fedeles rekeszében, amely pohártartóként is funkcionál. Ezen kívül nyitható könyöklőt is találunk, valamint az ajtózsebek is tágasak, így könnyedén tárolhatók bennük a használati eszközök.
Ülésállítása előre-hátra irányban manuális, míg a háttámla dőlésszöge gombokkal állítható, és villanymotorok végzik a mozgatást. A megfelelő üléspozíció könnyen megtalálható benne, a kellemes fogású kormány is elég tág határok között mozgatható. Ülései puhák, kényelmesek, de oldalirányban kevés támasztékot adnak.
A hátsó sor valódi tágasságot kínál, hiszen 190 centiméteres magasságom mellett is kényelmesen elférhetek a sofőrülés mögött. Csak egy tenyérnyire van szükségem a lábamnak, és a fejem sem ér a plafonhoz. Az ülés kényelme is figyelemre méltó, emellett pedig dupla USB-C töltőpont és saját szellőzőnyílás is rendelkezésre áll, ami igazán praktikus. A csomagtartó kapacitása sem elhanyagolható: a VDA szabvány szerint 667 / 550 / 609 / 546 literes térfogatot kínál. A különböző számok azért szerepelnek, mert az első az 4x2-es, a második a 4x4-es, majd következik az LPG-s, végül pedig a hibrid verzió adatainak összegzése.
A hátsó üléstámlák lehajtása után három darabra osztva, a csomagtérben található karok segítségével különböző térfogatokat – 1937, 1853, 1877 és 1851 liter – érhetünk el. A csomagtér nemcsak tágas, hanem praktikus mélyebb rekeszekkel is rendelkezik, így a padló alatt a szükséges pótkerék mellett bőséges hely jut egyéb holmiknak is. Emellett világítás, 12 voltos csatlakozó és szatyorkampó is található benne, így minden szükséges kiegészítő kéznél lehet. A csomagtér motoros nyitása és zárása is választható opció, ami még kényelmesebbé teszi a használatát.