Súlyos probléma következtében kétszeres terhet rótt az OTP ügyfeleire! Ez magyarázza, miért emelkedtek meg jelentősen a csütörtöki vásárlások költségei.


Csütörtök délelőtt az OTP Banknál technikai probléma lépett fel, amely miatt egyes ügyfelek számlájáról duplán vonták le bizonyos korábbi vásárlások összegét. A hibát egy külső szolgáltató okozta, a bank pedig dolgozik a duplikált tranzakciók kiszűrésén, hogy helyreállítsa az érintett számlák egyenlegét. Az OTP elnézést kért az okozott kellemetlenségért.

Egy jelentős problémára hívta fel a figyelmet az ország egyik vezető pénzintézete: a vásárlások során egy külső szolgáltatónál jelentkezett hiba következtében előfordult, hogy a vásárlások összege duplán terhelődött az ügyfelek számláira. Az OTP Bank közleménye szerint a hiba elhárítását már elindították, és mindent megtesznek annak érdekében, hogy ügyfeleik számláján hamarosan ismét a helyes összeg jelenjen meg.

Az OTP Bank dolgozik a probléma orvoslásán

"A külső partner közreműködésével minden tőlünk telhetőt megteszünk azért, hogy ügyfeleink számláján a helyes egyenleg ismételten megjelenjen. Az okozott kellemetlenségekért őszinte sajnálatunkat fejezzük ki az érintetteknek" - tájékoztatott az OTP Bank.

Bár nem tömeges jelenségről van szó, az Index információi szerint így is sok ügyfelet érint a hiba. Több forrásuk is megerősítette, hogy valóban egy külső szolgáltatónál adódott probléma, amelynek következményeként egyes tranzakciók duplán jelentek meg: ha valaki például már kifizetett egy összeget, a rendszer ezt újra levonta a számlájáról.

Related posts